danielsquotidiano

2010-09-04
07:19:40

4 September
Morgon!!

Börjar blogg med att skriva ATT ja ska bli bättre med bilder, mera text osv. Får ursäkta att ja slarvat med det sista tiden.

Tog morgon promenaden, vaderna funkade som det skulle. Så det är positivt!! Så nu blir det frukost o softa lite sen ner te galaxen för intervall och biceps/mage, har det egentligen i morgon men ska ut i kväll så det kanske blir en eller två öl.

SEN måsta ja sänka maten eller höja cardio, känner mig som en vandrande köttbulle nu. MEN egentligen sitter mitt problem i skallen ang hur jag ser ut. Måste försöka jobba bort det att ja tycker att ja är fet och otränad fortfarande.

Paulina hade ett ord på vad det heter när man är så, dock kommer jag inte ihåg vad det hette. Men jävligt jobbig problem att aldrig bli nöjd. Tex ja tycker ja är för smal, ja tycker ja är för fet, då kan det skilja kanske 2-4kg på vågen. Ja ni fattar!!

Schemat idag.

* Intervall
* Biceps/Mageör
* Försöka komma på vad ja ska ha för kläder ikväll (Fan ångest för och hitta kläder)
* Dra på fest/Träffa lite vänner


Är inne i en kosntigt period, mycke tankar osv. Men men bara köra på o blicka framåt.








Kommentarer:
#1: paulina

Ortorexi.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Ortorexi



Där får du en överblick om vad det handlar om.

2010-09-04 @ 09:37:43
#2: daniel

Tackar!! :)



Läst om det nu



Mvh

2010-09-04 @ 14:32:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: