danielsquotidiano

2010-07-09
06:55:26

9 juli
Godmorgon!

Som ni ser så ser bloggen lite anderlunda ut sen igår kväll, paulina har hjälpt mig och få den snyggare samt lite lättare och läsa. Är lite småfix kvar på den, men den kommer bli riktigt bra!

Har tagit min 30 min powerwalk som vanligt på morgonkvisten, är lite roligt att man träffar oftast samma folk som är ute och rör på sig på morgonen.

Fick låna en väldigt bra och intressant bok av johan igår, som ja läser på dagarna/kvällarna.
Boken heter maximal muskeltillväxt, tar upp ang kost,träning osv. Viktiga saker för träningen skull!
Tycker ni ska läsa den, så många får svar på hur viktig kosten är i träningsyfte och att kroppen ska må bra.

Finns på bokia

Länk till boken:
http://www.bokia.se/bok/9789173630115/maximal-muskeltillvaxt-kristian-berg-fredrik-pauln/

På schemat idag.

  • Hämta ut min nya kamera
  • Rygg/Trapz/Underarmar på galaxen
  • Grilla hos min syster ikväll
  • Göra i ordning för SKARA sommarland


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: