danielsquotidiano

2010-07-04
06:34:28

4 Juli 2010
Vaknade som vanlig att klockan ringde på mobilen 04:55, finns säkert några som undrar varför ja går upp så tidigt på dagarna. Det är pga av ja vill gå innan värmen börjar steka på vid 7-8 på morgonen, är fruktansvärt jobbigt o påfrestade o gå snabba promenader när morgon solen ligger på, sen är det undebart o vara nästan själv ute!


Tillbaka till dagen:

Startade dagen med en EAA och sedan ut på en promenad som varade i 43 minuter, sättter på tidtagar uret på på mobilen innan ja börjar gå, så ja ska ha koll på längden, sen hem och fixa frukosten och får någon timma lugn stund innan linnea vaknar.

Jag o linnea bestämmde oss igår att vi drar te jutviken under dagen o solar lite, har fått jävligt fula linne ränder efter mariestad igår, dom ska bort i dag.

Tanken slog mig mitt under promenaden att ja MÅSTE lägga in ny musik på mobilen, så jag ska sätta mig senare idag o leta efter musik o lägga in massa nytt skit.



Vart inge jutviken, vart är solen!!

Jag fick med mig älsklingen te brogårds gymet ist :D
Hon körde blandat och skötte sig jätte bra,  ja körde biceps & triceps.
Har lite bilder ifrån passet

Linnea på cykel



Jag kör triceps



triceps igen



Jag ska köra biceps



Kompisen Daniel kör


75minuter promenad + strketräningspass på 45min

Har tagit en kvälls promenad med linnea på kvällen, nu blir det bara och ta det lugnt och vila upp sig te en dag i morgon!

Ha de gott mina vänner



Mitt världsproblem!!
Jag bara längtar till den dagen som huden äntligen bestämmer sig för o "dra ihop" lite mera, har ganska störande dallrig hud runt naveln och lite under naveln som är en påminelse om att ja har varit fet, tar upp till ett år innnan den drar ihop sig ordentligt, och på vissa så blir det aldrig bra. Så det är bara o hoppas!
Annars satt ja o läste ang det problemet igår, ett tips var att lägga sig på lite +Kcal för att få huden att vila lite.
Så länge man ligger på -Kcal så får aldrig huden en chans till o hänga med viktnedgången.

Om du är eller har varit överviktigt.






Kommentarer:
#1: ToBig

Alltså du är helt otrolig som går upp så tidigt varje dag, känner du aldrig att du vill ha en sovmorgon?

Kan huden dra ihop sig helt och hållet efter mycket vikt ned gång? Eller måste man lägga sig under kniven?

2010-07-04 @ 20:08:50
#2: Daniel

Hej!



Allt blir en vana o gå upp tidigt, somnar tidigt på kvällen också :)



På mig så har det dragit ihop sig väldigt bra, är bara lite daller kvar.



Men vissa har man sett så ser det för jävligt ut efter viktnedgång.



Tack för kommentaren!

2010-07-04 @ 21:17:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: