danielsquotidiano

2010-07-27
20:04:56

27 juli (kvälls inlägg)
Tog mig en tupplur efter lunchen idag tror det är helgens bravader som fortfarande sitter i, men hade sjukt roligt i lördags så man saknar faktistk lite att gå ut o festa lite på helgerna hehe.

MEN ska försöka ta mig ut mera på helgerna och vara lite social, har inga problem och vara ute och prata med folk nykter och städad.

Tog mig en 7,1km promenad förut i solen, var helt undebart o känna solen steka lite och få svettas lite!
Så ja ska nog lägga in en sådan promenad varje dag jag har intervall då hamnar ja på Ca 1,5mil cardio/dagen  5 dagar i veckan, ska fundera lite under kvällen ang det.

Fick min *armväska för mobilen idag, skitsmidigt o slippa ha mobilen i fickorna när man är ute på cardio.

*Länk till väskan  http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/vaskor-och-skydd/universal/MTU-ArmvskaUniversal/114049.4507/


Gjorde köttfärsås på 10% nöttfärs som middag i dag med massor av färsk paprika i, vart riktigt gött.


Mobil Väskan


Gött med sommar!!



"Mina föräldrar har alltid funnits där för mig, ända sen jag var ungefär sju."
Källa: David Beckham, engelsk fotbollsspelare



Kommentarer:

Gött o se andra som kämpar på riktigt och även blandar in konditionen, själv kommer jag att gå på diet om ca: 1 månad, om du funderingar kring något så är det bara att du hör av dej det vet du, kämpa på nu kämparnas kämpe :-)

2010-07-28 @ 00:19:53
#2: Daniel

Pierre: Tack! Alltid bra och ha någon riktig kunnig person och kunna bolla idéer med!



Lycka till när du kliver på dieten.

På återseende



Mvh

2010-07-28 @ 06:21:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: