danielsquotidiano

2010-07-23
07:05:37

23 juli
Godmorgon!!

Har sovit undebart inatt, men vaknade ändå klockan 5 dock så var ja utvilad o pigg. Så det var bara och dricka en EAA drink och gå en promenad som vanligt.

Dock så känner ja av mina knän när ja promenerar/joggar, så nog dags och köpa mig ett par walking shoes så knäna får vila lite iaf när ja promenerar, sen när ja ska börja jogga ute så köper ja mig ett par löpar skor som är gjorda för terräng joggning

Hade Tracker igång på mobilen
Längd: 3,85km
Tid: 33,21 min
Kcal förbrukning: 362,2kcal (Dock så stämmer dom siffrorna inte alls, är för högt.)
Medel hastighet: 6,9km/h

Vilket dunder bra program det där, tex ska ja springa 2,5km så ställer jag in det så säger mobilen till när ja har sprungit det. Och att styrs över gps så är det inte många meter felmarginal heller.
Kostar cirka 6-8 öre varje gång ja använder det.

På schemat idag

* Rygg/Underarmar/Extra trapz träning
* Intervall träning
* Få tag i en läkare som kan skicka mitt adhd intyg till csn så ja får studiebidrag till hösten, idioter på csn
* Klippa mig
* Äta god mat/mysa med linneá pga av att hon åker inatt :( 5 dagar utan henne, kommer bli ensamt
* Köpa en vindjacka/byxor på intersport


Ha en bra dag så kör ja update under dagen!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: