danielsquotidiano

2010-07-21
15:14:46

21 juli (tränings passet)
Plats: Galaxen
Tid: 10:05-11:05
Muskelgrupp Intervall/Ben
Antal: 4set/7reps

Idag började jag passet med intervall på 5km och hade 10 i hastighet i 5minuter sen ökade jag till 13 i 1min, gick det runt så tills ja hade kommit till 5km. Tog mig 24,02 minuter, krossade mitt gamla rekord med nästan 6 minuter.
Men den tiden är mitt nästan max nu! men nu vet ja vart ja ligger i tid på löpbandet.

Men ska lägga mig på min vanliga intervall, tills ja köpt nya löparskor och ska börja jogga i skogen ist.

Efter intevallen var det bara o börja köra ben.

* Benspark
* Baksida Benspark
* Benpress (Ett ben i taget)
* Vadpress stående

Kör på galaxen så ja har inga vikter och skriva upp, vet att det blir lite tråkigt att bara se övningarna men inte vikten. Kan säga att ja kör ganska lätt men väldigt strikt  i övningarna.
Bygger bra och ja känner att kroppen börjar känns hel igen.

Bild på mitt mellanmål efter passet (måste lägga ut bild på något, ska bättra mig och ta kort på passen)

50g Rågbröd med 10% ost och paprika samt lite minilätta smör + 30g Whey 80





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: