danielsquotidiano

2010-07-19
06:02:09

19 juli
God morgon världen!

Ja tror ja har fått lite rutin på mitt liv, eller snarare jag har rutat in mig.

Te:x ja går upp,går ut,tränar,springer,är med linnea samma visa dag in och dag ut.
MEN hade ja haft så från början så hade ja sluppit mina "svåra" år i livet garanterat!!

Så ja trivs med detta simpla liv ja har nu, så länge ja mår bra pyskiskt som fysikt så är det undebart o vakna upp på morgonenen, bara känna att livet går framåt för mig.

Hoppas jag har växt i folk ögon, nu när jag har tagit tag i mit liv osv!
Så  längtar till komvux börjar igen, så ja får plugga lite.

Tillbaka till min dag

Vaknade vid runt 4 och satt mig vid datorn och laddade mobilen med ny musik, vart skit som absolute reggae och sån musik (Kass musik smak, JAG vet hehe)

Drog ut och kom inte längre än till turklivs, där träffade ja en japan som var ute och joggade i en för liten addidas dress och ett par sandaler.
Påminde lite om han japanen i karate kid filmererna, kort och gråhårig.

Han stannade mig iaf och pratade engelska/japanska och ja svarade på engelska/svenska, tror varken han eller jag fatta ett skit vad vi pratade om ändå så vart det några minuter pratande.

Så det var en ganska underhållande start på dagen.

På schemat idag

* Träna Axlar/Baksida Axlar
* Åka till sjötorp och käka lunch med tjejens föräldrar
* Intervall träna
* Kolla på någon bra film (Har blivit en film varje dag sista dagarna, skönt o slappna av till)
* Göra iordning för en heldag på liseberg i morgon

Hoppas ni läsare får en bra måndag!




Kommentarer:
#1: Johan E

Det är rejäla stötar se sysslar med de där pundarna!:) Fick min cykel snodd häromdan med..

2010-07-19 @ 08:48:46
#2: Tim

Stor i mina ögon, alla ska få en ny chans och att ta vara på den är respekt!

2010-07-19 @ 16:10:15
#3: Daniel

Tackar så mycke!

Uppskattas av mig



Mvh

2010-07-19 @ 17:25:53
#4: Daniel

Haha!



Ja dom är roliga dom där natt personerna :D



Mvh

2010-07-19 @ 17:28:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: