danielsquotidiano

2010-07-18
05:56:20

18 juli
Buongiorno!

Vaknade runt klockan 4 och kunde inte somna om, så jag klev upp ist och drack min EAA och gick som vanligt mina 30-35minuter innnan frukosten.

Men idag så hände det en liten rolig sak när ja nästan var hemma, står 3 cyklar utanför linnea.
Min damcykel linnea´s damcykel samt en skrotig gammal herr cykel, är nästan hemma då står det en pundare o lutar sig över min och linnea cykel och han verka tycka att någon av cyklarna passar bättre mellan hans skinkor ist.

Han ser mig när ja kommer en bit ifrån och då j*vlar var han snabb iväg med sin säkert egna nystulna andra cykel.
Dock så kände jag igen honom (tror ja)  så när ja ser han så ska ja ta ett par vänliga ord med han, fråga vad han tycker om vädret på morgonen och om han är ute ofta innan frukosten Osv

Har lite ångest idag, vart lite mycke sötsaker än vad ja hade planerat igår.
200g lösgodis samt 150g Gbglass, så ja hade nog en kcal överskott på 1000kcal igår!

Så man kan säga att ja hade en bonus lördag, gött och unna sig ibland.


Planer för dagen

*Biceps/Mage
*Intervall
*Köpa ett slanglås te min cykel så ja kanske får ha den någon natt till iaf
*Bra väder=Grilla/sola skärgården vid lunch, dock ser det inte bra ut för stunden
*Umgås med linnea, hennes semester började i fredags!!

Ha en bra bakfylle söndag.









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: