danielsquotidiano

2010-07-14
22:38:10

14 Juli (kvälls inlägg)
Hej!

Vid lunch tog ja min bok samt ett mellanmål bestående av lättfil+banan och en stor badhanduk, la mig i parken bakom stjärnkoisken o läste och solade i 2 timmar.
Så nu börjar ja bli grymt nöjd med kroppsfärgen!

Efter det tog ja en lättare promenad över stan osv, skönt o bara gå lugnt och prata  med lite folk.

Sen kom linnea hem efter jobbet så drog vi igång värsta bak projektet, så nu har vi massa fullkorns frallor i frysen som jag och linnea har gjort hehe.

Resten av kvällen kommer bestå av vilao ta det lugnt, skönt som tusan dessa vilo dagar ifrån gymmet.
I morgon är en ny dag med träning och intervall

Bilder från dagen!!

Boken & mitt mellanmål


Baksmeten


Färdiga resultat av fullkorns frallorna



"Poker och sex är två saker man kan njuta av utan att vara proffs."


Undebar kväll på er alla!!



Kommentarer:
#1: Therese

Gillar du äpple och kanel?? Intresserad av ett recept på dinkel bröd?? De är svin gött!! :)

2010-07-15 @ 07:07:53
#2: Daniel

Japp brukar ha kanel på kvargen :)



Skicka receptet på fejjan.



Mvh

2010-07-15 @ 08:17:29
#3: Lindalen

Boken är SJUKT bra.

2010-07-15 @ 08:19:52
#4: Daniel

Tackar för du läser lindalen.



Mvh

2010-07-15 @ 08:21:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: