danielsquotidiano

2010-07-13
19:45:52

13 juli (KvällsInlägg)
Idag blev det det skärgården igen med boken, solade och läste bok i över 1 1/2 timma.
Så man kan inte klaga på min solbränna nu iaf, är gött brun!

Mötte jag linnea vid galaxen vid 16:00 för hon skulle träna och jag skulle springa 5km på bandet.
Känns att de går lättare o lättare på löparbandet för varje pass ja joggar.
Dax snart och öka hastigheten lite.

Planer för kvällen är en promenad sen bara ta det lugnt framför tv.

Nu på kvälls kvisten har ja gjort min första köttfärslimpa någonsin i mitt liv, den vart bra faktiskt hehe.

Bild på mästerverket,

Han simmade i massa vatten hehe


Linnea på Gym



Bamse försöker vara hemlig



"Jag är för dödsstraff, för då lär de sig till nästa gång!"

Ha en bra kväll kära läsare



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: