danielsquotidiano

2010-12-16
11:45:20

16 december
Hej alla!!

Tänkte börja skriva lite här igen.


Dagsvikten ligger på ca 91kg kvällsvikt och ska ner till 83kg hyffsat hård, har 150 dagar på mig.
Börjar lugnt med 50 dagar och bara komma igång med maten och ställa om kroppen, sen sista 100 dagar pangar ja på med cardio och hårdträning!

Idag är det Bröst/Triceps

MEN schemat ska se ut så här från och med nästa vecka

*Mån Ben/Vader
*Tis Rygg/Traps/Biceps
*Ons Bröst/Triceps
*Tors Underarmar/Mage
*Fred Baksida/Framsida Axlar

3 Övningar per kroppsdel 3 Set 6 Reps SAMT 1*10 Superlätt uppvärming på varje övning.

VARFÖR kör han 5 dagar på rad, tänker nog några :)

Kroppen klarar av det, om man tex lägger in lättare pass mitt i veckan tex min Tors.
Sen har ja hela helgen vila upp mig :)

Ska försöka update så ofta ja kan!


Kommentar:
#1: Veronica

Har du hittat hit igen nu? :D Bra jobbat!

2010-12-16 @ 11:51:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: