danielsquotidiano

2010-08-05
21:41:02

5 Augusti (Kvälls inlägg)
Drog och tränade vid 09:00 och det var ett bra pass med intervallen, börjar få bra flås  på bandet.
Sen har ja mest tagit det lugnt, kollat på film och grejjat lite i min lägenhet. Drog iaf o sola, kändes att de började bli dax! Kände mig lite blek.

Har även grillat på min elgrill, vart kycklings sticks med massa grönsaker! Vart gött som f*n

Kör på med dieten, hamnade på 2000kcal idag. Så det är lite i underkant, funderar och ta lite mera mat faktiskt.
Börjar iaf tappa längst ner på magen nu samt lite nya vener. Så det kan bli intressant när denna  diet är klar:D Dock har ja något kg kvar på höfterna!

Händer ungefär ingeting i mitt liv förutom träning o kolla på film, men kan vara gött ibland. Men inte så ofta som ja gör det, får hitta på en ny hoby :)


"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan."
Källa: Zlatan svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: