danielsquotidiano

2010-08-03
08:13:30

3 Augusti
Godmorgon!!!

Vaknade runt klockan 04:00, drack en EAA sen ut i KYLAN! fick vända och sätta på mig en luvtröja+träningsoveroll.
Så värmen är borta på nätterna iaf, bara o inse att det bara går utför med denna denna sommar. Får iaf hoppas det blir en lång och hyffsad varm höst ist.

Tränade/intervall igår och avslutade dagen med Ca 2050kcal och ja räknar kondis lite lågt så mitt mål var uppfyllt för den dagen, och då vet ja ungefär hur ja ska äta om ja vill äta ungefär lika. Men det kommer ja inte göra, dock är det skönt o veta ungefär så man slipper tänka på de.

Ska bli bättre med och ta kort och update bloggen, men har haft mycke och göra sista dagarna.

Schemat idag

*Intervall/Benträning
* Handla MASSA mat
* Dra någon film

Kort ifrån igår på en kompis (Roffe) på gmmet och jag


Robban

så ja fyllerr upp lite med bilder på bloggen iaf

Idag forsätter min diet!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: