danielsquotidiano

2010-08-29
19:37:42

29 Augusti (Kvälls inlägg)
Tja!!

Idag har ja inte gjort mycke, typ städat bort massa ölburkar osv  efter festen igår :D Sen drog jag till galaxen för Biceps/Mage och passet gick ganska bra med tanke på att ja drack lite för mycke Kapten morgan och cola igår hehe

Körde en övning ja bara har snabb testat förut, man sitter ner på en bänk med vanlig rakstång och kör biceps sittande ner. Man kommer inte ner hela vägen så musklen får bara vila lite i översta läget., man får iaf världens pump av den övningen!!

Nu på kvällskvisten så bakade jag ciabatta bröd som jag bytte ut vetemjöl mot fullkornhavregryn som ja körde i mixern först.

Bilder på bakningen (Ser ut som en påse skit på kortet haha)


Delade bröden när dom var klara så ja skulle få 75g bröd


Strax sätta mig och kolla på nya filmen SALT, tror den är rikitgt bra.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: