danielsquotidiano

2010-08-27
17:40:31

27 augusti (kvälls inlägg)
Tjaoo!!

Gick till skolan vid halv 9 och hade historia samt matte idag, måste säga att ja verkligen trivs och komma te skolan. Snacka med lite folk och vara allmänt social bara :)

Sen efter skolan vart det 30min powerwalk på bandet i hastighet 7,5, ska köra det i några dagar så jag sparar mina knän lite!

Och nu på eftermiddagen vart det ett grymt ryggpass med traps och underarmar.

Gjorde PB i sittande rodd med V-handtag, gjorde 5* på vikt 17 (vet inte hur tungt det är) Och PB i stående rodd 5*90kg. Så detta kommer bli en j*vligt intressant höst/vinter om ja har sådant tryck som jag har nu!!

Är helt överlycklig att ja kör tungt på gymmet, har saknat den känslan av att lyfta runt ca 70-90% av sin max styrka på varenda övning (Chasning på måttet där)

Bjuder på ett youtube klipp på en kille ja är grymt imponerad av, skulle ja ha hälften av hans genetik så skulle ja vara grymt biff :D




IKVÄLL blir det god mat och film!!  Så ha en bra kväll alla som ska festa Osv, ta hand om er!



Kommentarer:
#1: Anonym

17 år ?? :O

2010-08-28 @ 10:30:41
#2: daniel

Tror han är 17år när han var liten tror ja!? eller ja vet inte hehe. Grym iaf!!!

2010-08-28 @ 14:09:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: