danielsquotidiano

2010-08-26
07:48:28

26 augusti
Godmorgon!!

Tog en sovmorgon till klockan 6 idag :) helt undebart och få sova lite extra på morgonen!

Har gått mina 45min promenad över ringleden, var riktigt mörr i benen efter innebandy igår. Men släppte efter någon km. Så nu är det avklarat för idag.

Fick en förfråga i går hur mitt schema ser ut på styrketräningen så ja skriver ner den.

Kör i den ordningen på muskel/intervall som ja skrevit ner per dag

* Måndag: Baksida/Framsida Axlar/35 min intervall
* Tisdag: 35 min intervall/Ben
* Onsdag: Vila/Innebandy på kvällen
* Torsdag: Bröst/Triceps/35 min intervall
* Fredag: Rygg/Traps/Underarmar/35 min intervall
* Lördag: Vila
* Söndag: Biceps/Mage

3 Set/5 Reps per övning samt 4 övningar per muskelgrupp


Planer för idag

* Intervall
* Skola
* Träna




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: