danielsquotidiano

2010-08-24
17:50:47

24 augusti (kvälls inlägg)
Körde lite annorlunda intervall i morse körde snabbpromenad i 10 min sen jogga i 5 min gick runt så i 35min är PGA av att ja har lite käningar i knät och ja vill inte sluta köra intervall. Så ja kör detta i någon vecka dock så var det också jobbigt :D

Drog sen till skolan och pluggade svenska, gick ganska bra dock är ja lite ovan än så läge

Sen på eftermiddagen vart det Tung ben träning följt av 10 min promenad på bandet med lutning i 5min av dom 10min.

Resten av kvällen blir det göra mat (kycklingfilewook) och ta det lugnt bara.

Imorgon börjar 1,5timmes korp innebandy också, ska bli roligt o spela lite boll!! samt få kondisen på korta distanser (Är liten hall) kommer köra med knäskydden jag har för och spara lite på knäna

Get big or get laughed at








Kommentarer:
#1: Maria

Vet inte vad jag tyckte om ditt ordspråk riktigt... Va normalstor eller börja preppa ;)

2010-08-24 @ 17:53:25
#2: daniel

Maria: Tycker det är fint ordspråk ja :p hehe

2010-08-25 @ 11:32:25
#3: Peter.s

Ja du ,upp 04,30, en tinnes rask promenad, attt tack vare dej, tycker att kan du så ska ja me , kul och bra blogg. mvh

2010-09-01 @ 17:37:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: