danielsquotidiano

2010-08-23
19:33:50

23 augusti (kvälls inlägg)
Hej!!

Gick till skolan vid 9 och satt där i typ 2 timmar, var mest information första dagen. Men kommer bli roligt de där och träffa folk varje dag samt få lite annan rutin än bara rulla tummar!

Tog mig en 5,4km intervall vid lunch ida, kändes riktigt bra :D Sen drog ja hem och käkade lunch och tok somande på soffan i någon timma efter det , helt undebart var det och sova lite på dagen så där.

Sen drog ja till galaxen igen sen vid halv 5 och körde framsida/baksida axlar och 10min med 5 i lutning på bandet, har grymt tryck med vikterna på gymmet, har lagt på x-antal kg på varje övning, samt att ja orkar köra lite tyngre för att jag tagit bort 2 reps per övning. Var ett riktigt bra beslut av mig, måste ja erkänna hehe

Kommer bli en riktigt bra höst på gymmet!!!


Get big or get laughed at




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: