danielsquotidiano

2010-08-21
06:08:21

21 augusti
Godmorgon!!

Vaknade jämt efter 4 och klev upp drack min EAA, sen på med promenad skorna och ut på 35min powerwalk.
Jag gick inge kortare bara för det tog kortare tid, var bara lite snabbare i benen idag. Ibland är det gött och öka tempot lite.

Har ett enkel tips till er som har problem med och få vaderna och hänga med.

EFTER varanat träningspass så går ni minst 20 minuter på löpar bandet i GÅ hastighet (är 7,5 för mig) men ni har varann 5minut lutning 5 på bandet. Körde den igår, har träningsvärk i vaderna i dag. Samt att ni får automatiskt lite cardio också efter passet. För ALLA orkar gå på ett löparband.

Körde även tung traps träning med hantlar och lösstång, även där har ja träningsvärk idag, så den ska ja lägga in på både axel/rygg pass, tar inte lång tid o köra dom 2 övningarna samt att jag vill ha ett par stora traps, är såå sjukt snyggt!!

Idag har jag vilodag från styrketräning men ska ner på morgonen för 35 minuter intervall.

F*n allt känns skit bra i livet & kroppen för dagen, hoppas detta håller i sig länge, Vill verkligen kunna känna att ja mår bra fysikt & i psyket.

Och så har jou satt upp mål som jag INTE kommer vika en tum ifrån med träningen, att biffa till mig rejält i höst/vinter. EJ FET BULKA, här ska det fram med vener och konturer med lite massa :D

Vart ett långt morgon inlägg idag!!

Sköt om er och ta det lugnt med alkoholen/drogerna, även att det är helg!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: