danielsquotidiano

2010-08-17
06:56:42

17 augusti
God Morgon!

Vaknde upp runt 5 och kliver upp med världens träningvärk i framsida ben, är pga av att ja körde lutning på bandet igår. Så det ska ja fortsätta o köra bara och öka lutningen när 3 känns lätt.

Så första km på morgonen promenaden var lite stel, dock så släppte det ganska fort när ja kom igång i kroppen. Bästa av allt är att ja har BEN idag på gymmet haha, ska bli intressant o se om ja är stel som f*n senare idag.

Känns riktigt gött i kroppen nu, har tryck på gymmet, ja tappar % i lagom takt. Så det kommer bli en intressant höst/vinter detta på gymmet, många stadiga ökningar på massan/styrkan samt kondisen :D

Gjorde iordning kyckling igår kväll så använde ja en krydda som heter citronpepper, tror den mestdels är gjort för fisk. Men riktigt god och ha på kycklingen också, så den får ni testa!!

På schemat idag.

Morgon=Gym
Eftermiddag=Intervall 35min

Annars en som vanligt slappar dag för mig, tråkigt men sant


Ta hand om era nära o kära!!



Kommentarer:
#1: Therese

Jag har alltid haft citronpeppar på kyckling. Är verkligen supergott :)

2010-08-17 @ 08:09:53
#2: daniel

Therese: Som fan också :) Dumt och gett mig det tipset tidigare då ;)

Mvh

2010-08-17 @ 08:11:07
#3: therese

Haha, ja det var dumt av mig! Det skulle jag ha tänkt på :P

2010-08-17 @ 08:35:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: