danielsquotidiano

2010-08-16
04:56:24

16 Augusti
Godmorgon ALLA!

Vaknade vid halv 5 och sitter för tillfället och ska dricka min EAA sen ska jag ut på 45 min promenad. Ska bli skönt och komma tillbaka till rutinerna efter att ja missa det igår pga av baksmällan hehe. Mitt sug efter dumheter är borta för denna gång igen!! (känns helt undebart och gått igenom det utan och trilla dit) så nu är det slut med lösgodis osv. Och dietan kör ja te 100% igen.

Om precis en vecka ska ja börja komvux, bara längtar och få göra något på dagarna. Haft jämt lite enformigt sista månaden tex film,träna Osv så har det bara gått runt så hela dagarna/helgerna, är inte så rockigt efter några veckor.

På schemat idag

* Baksida Axlar/Framsida Axlar
* Intervall 5km
* Köpa lite skol saker :D
* Hitta massa ny tränings musik till Mp3 (Fastnat lite på kända låtar som dom har remixat om, gött och träna till)


Måste f*n bli bättre med bilder och lägga in mera tränings saker i bloggen, ska FÖRSÖKA bättra mig ang det.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: